|
Serwis komputerowy firmy BKI to niezawodność i gwarancja jakości połączona z ponad siedmioletnim doświadczeniem na rynku IT. Doskonałe referencje od zadowolonych klientów, liczne certyfikaty i bogaty staż zawodowy podejmujących Państwa specjalistów w połączeniu z miłą, kompetentną obsługą i wysokimi standardami obsługi najlepiej definiują nasz dział techniczny.
Świadczymy usługi serwisowe w zakresie naprawy (gwarancyjnej i pogwarancyjnej) oraz rozbudowy i modernizacji sprzętu komputerowego (zarówno komputerów stacjonarnych jak i przenośnych laptopów, notebooków oraz netbooków). Serwisujemy nie tylko sprzęt zakupiony w naszym sklepie BKI, ale każdy, dostarczony przez klienta.
Do każdego problemu technicznego z jakim zgłaszają się nasi klienci podchodzimy indywidualnie, podejmując kompleksową, staranną procedurę diagnostyczno-naprawczą. Krótkie terminy realizacji i rozdzielenie procedury testowo-diagnostycznej od stricte naprawczej idealnie wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klienta. |
|
Sprzęt w momencie przyjęcia jest wstępnie diagnozowany i nasz serwisant określa czas naprawy i szacunkowy koszt. Jeżeli awaria komputera jest rozległa lub wymaga dodatkowej ekspertyzy klient natychmiast jest informowany o czasie oczekiwania na szczegółową diagnostykę. W szczególnie skomplikowanych przypadkach wymagających sprowadzenia niestandardowych podzespołów również informujemy o czasie oczekiwania i terminie realizacji oraz pozostajemy w kontakcie telefonicznym by klient miał zapewniony komfort oczekiwania na naprawę. |
|